fbpx

נועה קדמן – ריקוד נשים כפר סבא, להתגלות לעצמנו דרך ריקוד ותנועה

אני נועה, תנועה הינו העיסוק שמחבר אותי לשמחה הפנימית, ליצירתיות ולאני הפנימי האמיתי שלי. ריקוד אפשר לי להתגבר על עכבות, פחדים ושיפוטיות קיצונית כלפי עצמי ולבחור לאהוב את עצמי ואת גופי. ריקוד נשים כפר סבא משקף לי בכל שיעור את מצבי האמיתי וטוען אותי באנרגיות אדירות.

את מסעי התחלתי בשיטת ניה. נתקלתי בה לראשונה במועדון ההולמס פלייס. הייתי אז בשיא הכושר – ספינינג, משקלות, ריצות… תוך כדי דיאטה עם בכיר הדיאטנים בארץ. הייתי במקום של ביקורת עצמית מטורפת. כשהמורה רקדה ריקוד, גיליתי שהגוף שלי לא מסוגל לבצע את התנועות החופשיות באזור החזה והכתפיים ושהוא מרגיש כמו גוש אבן בפנים. לא יכולתי לבטא את ההבעה הרגשית שהמורה הביאה בטבעיות. 

חוג ריקוד לנשים בכפר סבא – מנעד תנועתי חדש

“תפריחו נשיקות ברכות”. לא יכולתי. מה הבעיה לעשות מכנית את מה שהמורה עושה? אז זהו, שהנפש שלי לא הייתה במקום הזה של הפרחת נשיקות לאף אחד, בטח לא כלפי עצמי. מאז אני רוקדת, כעשר שנים. הגוף התרכך, קיבלתי מנעד חדש תנועתי שבתורו פועל עמוק לתוך העולם הרגשי. 

בריקוד, תנועה וחוג לריקוד נשים בכפר סבא פגשתי קהילה מקסימה ומיוחדת של נשים עם ניצוץ בעיניים וטעונות תשוקה לחיים. פגשתי נשים שקיבלו כוח לסעוד את בעליהם על ערש דווי, מתוך ריקוד ותנועה.

נשים שמסוגלות להגיד על עצמן בפעם הראשונה שהן יפות רק בגיל 54, למרות שהן יפהפיות הורסות. נשים שכל חייהן רצו לרקוד, אבל הרגישו שהן לא רוקדות יפה, נכון, או שאין להן קואורדינציה. ב ריקוד ותנועה, אין מושג של נכון ולא נכון. תחשבו על זה. פתאום אין ביקורת עצמית משביתה, יש חופש. 

ריקוד נשים כפר סבא – חופש תנועתי

אבל חופש יכול מאוד לבלבל בהתחלה. כשהמורה בשיעור ריקוד ותנועה נותנת לקבוצה חופש, יש בתחילה רצון שהמורה תמשיך להוביל. אבל לאט לאט, הבחירה החופשית נותנת מקום לחופש תנועתי, לגלות תנועות חדשות וצדדים חדשים בי שלא נתתי להם לצאת עד עכשיו.

אני רוקדת במהלך עשר השנים האחרונות בהדרכת מורות מובילות בישראל.  מלמדת ריקוד ותנועה בכפר סבא החל מנובמבר 2013. בשנת 2017 התחלתי סדרה של שלוש הכשרות  בשיטת ריקוד נשמת השמש – כשיוגה הופכת לריקוד החיים. כך הוספתי לארגז הכלים שלי חיבור לרוחניות, למערכת הצ'אקרות, בהשראת יוגה, טאו וריקוד הודי.

ריקוד ניה כפר סבא עם נועה קדמן

סדנאות ריקוד כפר סבא – איזון גוף נפש

כעת ב 2023 הגיעה העת לאחד את כל השיטות וההכשרות שעשיתי בתחום התנועה ולייצג את עצמי.
אני בהכשרת עומק של קונדליני יוגה, וגם יוגה קלאסית.
עברתי קורסים עם מילכה לאון המופלאה בשיטת לאבאן ברטנייף.
בעלת תעודת מטפלת בתחום איזון גוף נפש בהנחיית יצחק גואטה ממכללת רידמן,

עורכת דין לשעבר ומרצה לאנגלית במכללות מובילות בארץ. בוגרת בית הספר לשירת מקהלה, לימודי רוחניות יהודית עם אברהם ליפשיץ וקורס קול הרוח בהנחיית אסתר שמיר. בשנת 2016 למדתי קורס אנטומיה יישומית עם אייל שמש ובספטמבר 2016 קורס בשיטת MOVE IT המחבר בין שיטת ריקוד ותנועה קלאסיות לאימון כושר עצים יותר.

חוג ריקוד לנשים בכפר סבא – ללכת בעקבות הלב

היום אני הולכת בעקבות הלב והרצון הפנימי שהתעורר באמצע החיים. בפברואר 2016 פרשתי ממשרתי כראש מחלקה באנגלית כדי להתמסר לשליחות שלי – לחבר אנשים ונשים בעיקר לחדווה הקיימת בגופנו ולהתענג עליו בלי רגשות אשמה או שנאה עצמית. לחוות את הנוכחות בגופנו ומשם לנוכחות אמיתית עם בחירה חופשית בחיינו.

באוגוסט 2018 פתחתי סטודיו בוטיק:  תנועה וריקוד כפר סבא המוקדש לתרגול חדוות התנועה דרך שיעורי תנועה, ריקוד ויוגה. לשמחתי, הקהילה גדלה ועוד ועוד נשים מצטרפות אלינו.

תנועה וריקוד הוא העיסוק שמחבר אותי לשמחה הפנימית, ליצירתיות ולאני הפנימי האמיתי. תנועה וריקוד אפשרו לי להתגבר על עכבות, פחדים ושיפוטיות קיצונית כלפי עצמי ולבחור לאהוב את עצמי ואת גופי. ריקוד משקף לי בכל שיעור את מצבי האמיתי וטוען אותי באנרגיות אדירות.

כמורה, אני מבינה היום שהשלב הבא בהתפתחות האישית שלי הוא לחלוק תנועה וריקוד ואת המתנות שקיבלתי עם אחרות ואחרים. אשמח אם תצטרפי למסע הכייפי והמסקרן!

מנוי היכרות לשבועיים ללא הגבלה בעלות של 100 ש"ח בלבד
עלות שיעור בודד 50 ש"ח
איך תדעי אם זה מתאים לך, אם לא תתנסי?
לתיאום שיעור התנסות




    גלילה לראש העמוד

    מה צריך לדעת לפני הגעה ראשונית?

    דילוג לתוכן